W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Najnowsze badania nie pozostawiają wątpliwości. Przedsiębiorstwa, które w sposób świadomy kształtują kulturę organizacyjną opierającą się na zaangażowaniu pracowników, osiągają nawet 3 razy lepsze wyniki finansowe od konkurencji. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm, chcąc zapewnić sobie stałą przewagę i pomnożyć zyski, postanawia zwrócić się ku kulturze organizacyjnej. Zaangażowani pracownicy to bowiem efektywni pracownicy, wspierający innowacje i budujący przewagę konkurencyjną. Jak więc prawidłowo zadbać o ten kluczowy dla sukcesu firmy element? Jak kształtować kulturę organizacyjną, by zyskać? Od czego zacząć? Jakich błędów się wystrzegać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań uzyskasz, oglądając relację z webinarium Jak skutecznie kształtować kulturę organizacyjną w firmie? Organizowanego przez redakcję „Harvard Business Review Polska”. Podczas niego dr Maria Mycielska-Toth, ekspert w dziedzinie budowania efektywnej kultury organizacyjnej, opowiadała m.in. o tym:

  • dlaczego warto wpływać na kulturę organizacyjną?
  • co zrobić, aby kultura Twojej firmy efektywnie wspierała pożądane zachowania pracowników i była motorem sukcesów?
  • od czego zacząć zmianę?
  • jakich błędów unikać w procesie kształtowania kultury organizacyjnej?
  • jakie dobre praktyki w zarządzaniu kulturą są niezbędne, by odnieść sukces?
Zapisałeś się na webinarium? Wpisz tylko swój e-mail.

Poznaj naszych ekspertów:

dr Maria Mycielska-Toth

dr Maria Mycielska-Toth

socjolog i doktor nauk ekonomicznych

Wykładała na studiach MBA w Wyższej Szkole Zarządzania oraz na Politechnice Śląskiej. Od 2002 roku pomaga liderom i organizacjom jako konsultant, trener i coach indywidualny, korzystając również z własnego doświadczenia menedżerskiego w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola. Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe w 15 krajach Europy i Azji. Nadzorowała również projekty badawcze związane z rozwojem przywództwa, osobistej skuteczności oraz budowaniem efektywnej kultury organizacyjnej na wszystkich szczeblach organizacji. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów oraz akredytacji trenerskich, konsultingowych i coachingowych w tym uprawnienia nadane przez Communispond i Human Synergistics International.

Dawid Zaraziński

Dawid Zaraziński

redaktor „Harvard Business Review Polska”

Prowadzi redakcję internetową, odpowiada za rozwój produktu HBRP.pl oraz działania marketingu treści. Prelegent licznych branżowych konferencji, autor artykułów popularnonaukowych.

Data: 5 lutego 2018 roku
Czas trwania: ok. 60 minut

Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie